Kitap Yorumları, Alıntılar ve Daha Fazlası...

21 Nis 2018

Harry Potter ve Felsefe Taşı - Kitap Yorumu





Ailesinin sihirbaz olduğunu bilmeyen Harry, büyücülük dünyasına adım attığı andan itibaren pek çok maceranın içinde buluyor kendisini...


"Harry, elleri titreyerek zarfı çevirince mor balmumundan bir mühür gördü; bir arma - koca bir 'H' harfinin çevresinde bir aslan, bir kartal, bir porsuk, bir de yılan."

HARRY POTTER sıradan bir çocuk olduğunu sanırken, bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamı değişir: Başvurmadığı halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmiştir. Burada birbirinden ilginç dersler alır, iki arkadaşıyla birlikte maceradan maceraya koşar. Yaşayarak öğrendikleri sayesinde küçük yaşta becerikli bir büyücü olup çıkar.
Kitap: Harry Potter ve Felsefe Taşı
Yazar: J. K. Rowling
Yayıncı: Yapı Kredi Yayınları
Yayın Tarihi: 2000
Sayfa Sayısı: 276
Tür: Fantastik, Gerilim, Gizem, Mizah

YORUMUM

history gif tumblr ile ilgili görsel sonucu
Selam arkadaşlar. Nasılsınız? Ben iyi olmaya çalışıyorum. Hava bugün çok soğuk ve yine eve tıkılıp kaldığım için kitap okumaya devam edeceğim. 

Aranızda benim koyu bir Harry Potter hayranı olduğumu bilenler var. Serinin gerek filmleri, gerek kitapları ve ürünlerini biriktirmeye çalışıyorum. Elime geçen her ürün beni çok mutlu ediyor. 😃😎

Aranızda Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı okuyanlar eminim ki vardır. Kitabı nasıl buldunuz? Ben şahsen çok beğenmiştim. Yazarın kalemi çok harika. 😍 İlk sayfadan sonuna kadar kendine öyle bir bağlıyor ki elinizden bırakamıyorsunuz. 😄

Hagrid'i kitapta çok sevmiştim. Zaten filmden dolayı çok severim kendisini. Kitapta sevgim daha da arttı. 😃

Snape her zamanki gibi gıcık olduğum karakter olarak yerini korumaya devam etti. 😶🙄

Hermione'nin bilgeliği beni çok büyüledi. 📑

Ron, satranç seven bir insan olduğum için satrançtaki başarısı ve bilgeliği ile kalbimde daha fazla taht kurdu. Ben ne yazık ki onun kadar iyi oynayamıyorum ama oynayabilmek isterdim. 😄

Harry, garibim okulun hem sevilen hem de sevilmeyen karakteriydi. Arkadaşları ile birlikte üç başlı köpeğin bulunduğu odaya gittiğinde nasıl da korkmuştu. Sonra bulmuş olduğu ayna sayesinde ailesini görmesi ve felsefe taşını ele geçirmesi beni büyülemişti. 😍
Diyorum ya kitap baştan sona harikaydı. Rowling, umarım ki yeni kitaplar yazmaya devam eder. 😄😆


KİTAPTAN ALINTILAR
movie gif tumblr ile ilgili görsel sonucu
Konuşmayı sürdürürken Profesör McGonall’ın sesi titriyordu. "Hepsi bu kadar değil. Potter'ların oğlunu, Harry'yi de öldürmeye kalkmıs, öyle diyorlar. Ama öldürememiş. O küçük çocuğu öldürememiş. Nedenini, nasılını kimse bilmiyor, ama söylediklerine bakılırsa, Harry Potter'ı öldüremeyince Voldemorth’un gücü de yok oluvermiş -bu yüzden kayıplara karışmış işte." 


Derin bir soluk almak için durdu, sonra içini boşaltmayı sürdürdü. Anlaşılan bütün bunları söylemek için yıllardır bekliyordu. 




Kalabalık koridorda kendilerine yol açarak yürürlerken, "Tevekkeli kimse katlanamıyor bu kıza," dedi. "İnsan değil, karabasan."

Yanından geçerlerken biri çarptı Harry'ye. Hermione'ydi. Harry ona bir göz atınca irkildi - kız gözyaşları içindeydi.

"Galiba söylediklerini duydu."


KİTAP İÇİN PUANIM : 5 / 5




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder